la friseúr

sitter med bottenfärg i håret. PÅ TIDEN. min baby har hjälpt mig, tur när jag sett mer ut som en uteliggare än frisör på senare dar. Har även tagit ut mitt löshår. buhu, gillar INTE. och 90% av mitt egna följde typ med. jävla hår, kunde inte gud typ ha förutspått när han gav mig mina gener att jag skulle bli frisör så han gav mig ett starkt hår som faktiskt går att färga. som typ inte går av när man bleker det. där är jag nu. tunnhårig och korthårig. mitt hår är det man kan kalla "tur-att-löshår-finns-fall" men det gör inget, för jag snackade med lina ikväll och vi ska fara och köpa ett annat slags till veckan. Så här kan jag ju inte gå runt liksom. lös hår iz the shiet
annars då. igår var vi och reparerade åbäket jag köpt till bil hemma hos pappa. med ståltråd. sen for vi och hämtade alper och frida på flyget. det lät som att det var flyget som landade när vi körde in på parkeringen. med det menar jag självklart att ljuddämparen i avgassystemet är PAJJ. cok paj. men det var ju kul att den funkade dom två veckorna iallafall. typ. önskar jag kunde börja skita pengar eler nått, skulle fan behöva det.
Ikväll har jag iallafall varit och solat och nu ska jag skölja min färg. Imorrn ska mete spela så jag ska möta upp frida för ett glas vin och lite surr i solen efter jobbet. Trevligt trevligt.


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0