home sweet home

ïgår klockan 14.00 landade jag återigen i umeå, efter en vecka i grekland. Vi har solat, badat, stekt, gått upp och ner för helvetesbackar som skulle få otogar-backen att kännas som en neför backe, druckigt massa goa drinkar, ätit på mysiga resturanger, träffat ett gäng härliga norskar och bara haft en kanon vecka helt enkelt! Nu är vi iallafall hemma igen, brunast av alla men flagnas väre än en orm som ömsar skinn. att det alltid ska vara så?? fattar inte vad jag gör för fel!
Imorse gick jag iallafall upp tidigt för att vi skulle hinna fara på media markt innan jag började, sätter oss i bilen, kör hela vägen dit och inser att de öppnar elva. hur fan kan man öppna elva?? det är väl en oskriven regel att alla affärer ska öppna tio?! så det var bara att vända. Får fara dit ikväll efter jobbet istället. Nu ska jag äta nått innan jag beger mig till jobbet. Ska lägga upp lite roliga bilder sen! hadi öptuuuum


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0