grekland here we come!

har bussat hela natten hit till sthlm, inte sovit en blund men det hindrar inte, känner mig pigg och taggad för nya äventyr. denna gång blir det grekland med min andra hälft och fan vad underbart vi ska ha det. sola bada, dricka färgglada drinkar i solen och bli så fruktasvärt bruna!! Älskar spontanitet och impuls, och ÄLSKAR att vara utomlands. Och grekland blir ju nått helt nytt, så varför inte liksom.

igår när jag kom hem från jobbet, asstressad eftersom vi bokade resan natten innan ochhade typ 1 timme på mig att packa (brukar göra det ca 1-2 veckor tidigare annars) så skulle mete hjälp mig att tvätta på dagen eftersom jag inte hann det, men då gjorde han hela tvätten blå :( fast som plåster på såren hade han farit och köpt nya skor till mig gullungen :) eftersom han btw råkade göra mina nya converse blåa också. Jag kommer sakna min baby! <3 ses om en vecka!




Postat av: Jenko

Ha det underbart och sola från mig!!!!!

2011-06-20 @ 14:59:16

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0