friday

värmen fortsätter. det är sjukt att jag nästan svettas lika mycket om dagarna som i turkiet. helt galet. 25 grader varmt igårkväll vid tolv. normalt? nej. Men helt klart något jag skulle kunna vänja mig vid!!
har varit på tivolit med frida och alper, sviiiinskoj. tyckte iallfall vi tjejer som skrattade som små flickor när grabbarna blev alldeles grön i ansiktet av åksjuka. mete var lite grinig när vi kom hem att jag tvingat in han i karusellerna och mådde dåligt hela kvällen stackarn. lite dåligt samvete fick jag.
ikväll är jag "barnvakt" åt mina syskon. Jag är dock hemma hos oss och dom är hos kompisar. haha. men jag ska dit snart så ska jag och wilma myzzza hela kvällen. pappa har lämnat cash som vi ska spendera på onyttigheter, gillas! mohaha. och min karl ska jobba som dj på TC ikväll, så jag ska dit en sväng med honom innan jag far hem och hänga i solen! PUSS


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0