En jude och en ragnar

kvällen har spenderats med dessa! min jb som jag inte sett på evigheter och hennes nya pluttegulligullepluttpluttbäbiskissemisse som jag bara ville ta med mig hem. jag dör så söt. kanske måste jag och mete skaffa en katt ändå? hm. började dagen med att fara till billackeringen, sen köpa löshår och lillsasyster, till salongen för att färga och sätta i löshåret och sen mötte jag upp jb för att handla lite gott på systemet innan vi traskade till hennes nya lägenhet typ tio min ifrån mig! vi drack likör 43 som var aaaaasgott, och tre flaskor vin, sen fick det vara bra eftersom vi jobbade imorrn.. hehe. vi grillade iallafall fläskfilé och åt god sallad och satt ute på deras gård till halv tolv då jag traskade hem. jätte trevlig kväll, fler sånna åt folket!

Postat av: juden

More to the people!!! Eller iallafall fler sanna till oss :D

2011-06-08 @ 07:46:34

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0