28 c

gott folk, idag har det varit så jäääävla varmt. Det har varit som att gå in i bastu när man går ut från jobbet. strålande sol, inte ett moln, mjukglas på ett proppfullt torg, lunch på en uteservering och lättklädda människor. Så har min dag sett ut! är resten av sommaren såhär har jag inget emot att stanna i sverige. När jag slutat jobbet for jag hem där pojkarna stog vid grillen och jag och frida pimplade vin. Käkade en rågod middag tillsammans sen gick vi ner till stan, för att förhoppningsvis gå på tivolit, men det öppnade imorrn. Så då blir virvelvinderln för hela slanten!! så vi promenerade sakta genom stan, sen bestämdejag mig för att suntan och att bättre på brännan vore en idé och så blev det. nu sitter jag här, liiite aningens stel i skinnet och litte rödlätt men fräknarna en efter en och snart vaknar min pigment till liv också förhoppningsvis!
så imorrn blir det tivoliii jag längtar!!


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0