slötid

just nu sitter jag och beställer skal till min nya iphööööne. fett coolt va
idag efter jobbet hjälpte jag kusin med håret. och imorgon ska jag färga håret på en annan kompis! annars har jag inte gjort så mycket mer än att suttit här och hängt. pratat med camme som ska flytta till umeå med ö som ska bli lokalvårdare. eller nått. men det kommer bli grejt!! heheheheh
är fett trött. har typ sovit 4 respektive 5 timmar som senaste nätterna. har dålig humor just nu! hehihi
¨
äntligen lite egobilder igen!! som ni ska ha längtat! när jag uptäckt hur man bloggar med min iphone ska jag hela tiden lägga upp snygga bilder på mig och mitt snygga liv. muah! later!

Postat av: camilla

HAHA MICCU!?!?!?!?!?!?!

2011-07-14 @ 01:13:32
URL: http://lundsteeg.blogg.se/
Postat av: frida

vilka fina ögonbryn du har, använder du penna ?=)

2011-07-20 @ 10:20:06
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0