Nedräkning till semester!

igår gått folk drog vi en sväng på rex. jätte trevligt! började att ajg for tidigt till frida, drack lite vin där och sen kom erika och sen drog vi tre på rex och mötte upp emma. mycket trevligt, men jag avrundade lite tidigare då vissa av oss jobbade idag. vaknade iallafall tidigt imorse och låg och läste lite bloggar i sängen innan jag stack till jobbet. skön start på en bra dag! när jag kom hem träffade jag först julleriet och stog och surrande med henne en timme utan för mig coh sen gick jag in och blev bjuden på turk mat som min karl lagat åt mig. (typ första gången det faktiskt var riktigt gott haha) och sen har jag sett alla sex delar ÄLSKA MIG på youtube.com. jag grät. och grät och så grät jag lite till, sen kom mete och frågade hur fan det var fatt, och sen grät jag i hans famn ändå tills det slutar tror jag. hittade det på camillas blogg coh rekommenderar ALLA att se dem.

http://www.youtube.com/watch?v=3PLj3tXXMMc
nu har jag två dagars jobb på strömpilen kvar, sen en bruduppsättning på lördagmorgon och sen har jag.. wait for it!! 4A VECKORS SEMESTER! cant belive it! sjukt skönt iallafall. eventuellt blir det en tripp till turkey. får väl hoppas iallafall! nu ska jag hjälpa mete skaffa en blogg ;) heheheheh puss
BLINGBLING KATCHING** hihi

Postat av: ida

Du jag grät nog minst lika mkt !!! fyfan

2011-07-24 @ 19:53:00
URL: http://idaengelbrektsson.tumblr.se

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0