long time no see!

..igen! får man väl säga. kan inte påstå att uppdagtera är min stark sida just nu!? skyller på jobb, och fint väder, fina vänner och en mysig pojkvän! palla dator liksom. Jag har iallafall spenderat föregående helg med att fiska i fredags, fett mysigt och över mina förväntningar heh. trodde jag inte! fick två miskar dessutom! yey! sen i lördags jobbade jag och begav mig sedan hemåt för att fara till jennifer. blev bjuden på middag och vin där, sen kom carro med spriten! haha. Riktigt trevlig kväll med massa tjejsnack och tuttklämm innan vi for till taket, som inte bjöd på några partypeeps över huvudtaget så vi for hem och såg på slipknot på storbildstv och drack hemgjorde rosapantern istället, en helt vanlig efterfest typ!?  men trevligt vare!
jobbade söndag, sen har jag jobbar typ! cuttade av metes hår idag efter jobbet. fatta vad jag har fått tjata. han är nästan värre än mig och mitt hår! och då äre illa. jag gråter inombords för varje millimeter som behöver klippas av!!
veckan är som ganska fullspäckad och på fredag kommer älsklingspetra till umeå igen! och på fredag bjuder min mor+anden in till storslagen sommarfest i stugan. alla är bjudna och alla ska ha med sig massa spriiiiit mahahah! iallafall jag och petra! svamparna wester brukar vi kallas av en anledning.
Har köpt en ny mercedes btw, för er som inte vet det! Men som min pappa säger, man är aldrig riktigt vuxen förens man har en fin bil på gården och hundra tusen lånade av banken! med dom kloka orden checkar jag ut, tjing!


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0