ångeeest!

har ett dilemma. boka en biljett från luleå ikväll, och hoppas att NÅN kan köra eller att vi hittar en billig parkeringplats där i två veckor, eller dissa den platsen och vänta till imorrn och allt kommer vara slut!? har kollar resor varje dag den här veckan, ringt ving, ringt resia, ring ticet ringt alla. dom har EN PLATS KVAR på alla flyg i norrland, alla avgångar! ursäkta språket men JÄVLA KUK!!!?? hade jag haft pengar hade jag bokat förra veckor, men i och med att jag var tvungen att köpa en jävla bil jäbel som skulle kosta hundra miljarder och ge mig lån i fem år hade jag inte pengar, OCH NU ÄR BILJETTERNA SLUUUUUUUUUT! till och med från stockholm kostar dom hundra tusen. vad fan ska jag göra, vill köpa biljetter ikväll! ursäkta röran. är nog blandningen med ren ilska och att mormor bjudit alla oss på middag ikväll med minst 2 boxar vin avverkade. JÄVLA SKIT!!! varför köpte jag inte biljetterna iförr går för 999 kr st!? JUSTJA FÖR ATT JAG INTE HADE PENGAR!! kul att har ett sparkonto som ständigt tickar på noll. kul. kul. kul. KUUUUUUUUUUL!!! på lördag ska jag iallafall ha fet först här hemma. och imorrn kommer camme och hälsar på från luleå. plåster på såren indeed. LOVE

Postat av: Pia

Skal du ned 4.august?:O jeg tenker jo å dra ned 3.august!! weeeee :D Åååh, men da ses vi jo!! Blir kult å se deg igjen søta! <3 Miss you tooooo :D

2011-07-29 @ 04:47:05
URL: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0