Packat och klart!

Ligger nu på sängen och ba pustar ut att allt är klart! Idag har vi köpt presenter till svärföräldrarna och hans bror, växlat pengar, tvättat bilen och jag har varit och klippt pappa och packat väskorna ochstooooor städat lägenheten! Slapp iofs städa så mycket, höll ju på packa hihi  imorrn bitti blire ba upp och packa det sista, fara och tanka upp bilen sen börjar vi roada ännu längre norrut! Fan vad skönt å bara ligga på en solstol med lurar i öronen! Eller en bra bok! Har köpt nåra, så nu blire fan avkoppling och att njuta på hög nivå!! Den 8e augusti firar jag och min fästis ett år tillsammans! Fan vad tiden har gått fort!! Och toksakta på samma gång.. Känns ju som vi har varit tillsammans föralltid tycker jag  det ska iallafall firas med micaela bestämmer har jag fått lovat! Så det blir nog att vi drar till alanya med andra ord! Hehe! Pappa och resten av familjen kommer nog ner den fjortonde så då bor vi nog i side dom sista dagarna av vår semester med dom! Lär inte uppdatera där borta, men man vet ju aldrig! Tjoho! Hasta la vista baby! baramicaela - Det blir vad du gör det till


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0