Att man aldrig lär sig.

Det här har inte varit någon bra dag!! Börjar morgonen att bråka med mr boyfriend och storböla i telefonen. Hinner så pass med bussen till jobbet, där gick allt bra som vanligt, sen får jag beskedet som förstör alla mina planer jag gjort iallafall. När ska jag lära mig det då? Att inte göra så jävla många planer för då blir man inte så fruktansvärt besviken då de inte inträffar som man tänkt?
Aldrig antar jag. Suck.

Nu ska iallafall felis hämta mig och vi ska köpa snask och snacka skit, I need! Puss

Och jag är jätte ledsen att jag är som jag är och att jag gör som jag gör. Det var inte meningen, men jag är en sådan person som ständigt behöver bekräftelse, jag kan inte hjälpa det. Jag är iallafall nöjd till det allt ledde till och svaren jag fick, fniss.
benim askim seni cok cok cok cok seviyorum, hayatim benim! Senile olmak istiyorum, simdi :( 12 dagar kvar!




Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0