hello goodbye

hejsansvejsan kära bloggen. idag var en onödig dag som jag gärna raderat från mitt liv. det första halvan iallafall. orkar inte skriva varför, men kan ha något att göra med att jag går upp 06.30, far till skolan och inser att vi inte har skola. spenderade dock hela dagen på stan med mallan, sedan anneli och anna. så, det var inte så dumt iallfall ;) klassens dag imorrn och sedan avslutning! ingen i klassen förutom jag vill tydligen konsumera alkohol på onsdag morgon (varför är inte jennifer hemma och delar mina alkolist tankar med mig??) så jag vet inte vart jag slutar. sommarlova efter det iallfall! nice

imorrn blir det shopping också, inte att glömma! har fan saknat stan, känns som jag inte gått igenom affärerna på evigheter. det har jag typ inte heller. sex veckor typ :S weird-o

nu ska jag cykla till minerva, hämta wilma och sen äta glass! imorrn ska jag tagga julia att dricka vin med mig på onsdag. hon om någon kan INTE banga!



Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0