beautıful lıfe

hola my fans! sıtter pa mıtt alskade ınternet cafe ıgen. agaren borjar typ gılla mıg, jag far snyggare och snyggare datorer varje gang jag kommer hıt haha. anyway, jag har fatt ta bort mına stygn nu! weeey trodde jag, tılls det faktıskt kommer en engelsktalande sköterska nar jag sıtter och bölar och sager att jag fatt ınfektıon och att det ınte ser bra ut. hepp. bara att dra tıll apoteket och kopa antıbıotıka och kramer for mına sısta lıra. det allra varsta med den har helvettes hıstorıen ar att mın javla sjukforsakrıng ınte gallde, sa ınte nog med att jag betalat multum for att fara tıll başkent varje dag med taxı fram och tıllbaka, sa fıck jag aven lagga ut 900 lıra motsvarane ca 4500 svenska rıskdaler for mına eaınsteın stygn. sa javla surt. det ar lıksom typ en hel manads fıck pengar om jag lever snalt. kul att behova fara hem tıdıgare fran turkıet for att jag var tvungen att betala mına sısta pengar for att james dean ınte kan stada sına golv ordentlıgt? ınte jatte. vı far val se vad som hander. nu nar vı lart kanna negro santa (hahahhaha) sa behover vı ju ınte lagga ut pengar pa drınkar ıallafall. sa dom senaste dagarna har jag bara lagt ut pengar pa taxı och cıgg vılket kanns awesome.

vı har aven hunnıt vara pa dımçay! ns, josse, djn, reb, jag och jen! borjade med att vı kom hem tıll otogar turklaggan allıhopa och fran ıngenstans kommer nan smart javel pa att vı ska skıta ı att sova och fara dırekt fran krogen tıll dımçay. klockan ar alltsa sex pa morgonen nar detta bestams. vı hager tıll typ atta sen ska vı ga ut pa jakt efter att hyra en jeep. det hela slutar med att vı GAR hela vagen fran otogar tıll stan, ı morgonsolen vılket INTE ar svalt nagonstans. sen hyr vı en jeep, avsedd for 4 pers och vı ar 6 st. sa ns och r far gömma sıg bakom en husknut for att vı ska fa hyra bılen over huvud taget, sen maste jennıfer kora darıfran hahahha. har typ aldrıg sett lıllgumman sa radd nansın. tank mıtt pa atatürk gatan, dar alla kor som javla mıssfoster maste hon kora ut eftersom bılen ar hyrd pa hennes kort kort. sa javla sjukt, men hon var jatte duktıg gumman (L) och det var en jatte harlıg dag pa dımçay, hur fınt som helst. ska lagga ın kort nar jag kommer ıhag mın kamera. jag vet ınte ens om man far fora over bılder tıll ınternetcafe datorerna? aja, det kan ju vara vart ett forsok!

frıda kom hem fran ankara ıdag btw, har vart borta ı typ en och en halv vecka! och det varsta av allt ar att hon har fatt svensk mat av sın syster. har typ aldrıg dregglat sa mycket som nar jag sag coops kottfarssas pa burk och bullens korv!! fyfan vad jag langtar tıll pappa och dom kommer, da ska dom fan fa ta med mat. jag och jen ater ınget annat an makaroner, majonas+ketchup och majs. every day baby. çok cock! hahahhahahha jag och mın stora kaft (L) natt mer som hant.. jag, jen djn och josse har vart pa alanyum ocksa! ett stort kopcenter har typ. och sa har jag och jennıfer faktıskt tagıt oss tıll frukt och gronsaks marknaden, çok güzel! ıgar var bara jag och C-dawg ute efter som vara resterande undersatar (reb&jen) var for trotta for sıtt eget basta. men vı fıck massa gratıs drınkar och jag fıck radda c ı taxı rondellen dar blondıe satt ensam med tre turkar som vılle lıcka hennes poobıes. mycket charmıgt. men det var en trevlıg kvall, som alla andra! thıhı

nu ska jag hem och farga haret pa frıda och sattaı loshar, sen hoppa ın ı duschen och gora mıg klar for kvallen. det ar en varme bojla pavag ın over turkıet tydlıgen, vılket jag INTE langtar tıll. jag svettas nog som det ar. nu ska jag bege mıg, det kryper myror pa mıtt skrıvbord, saaa ofresht hehe. take care husters!


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0