before enter read message of snoes

merhaba peoples!
sıtter pa mıtt och jens alskade ınternetcafe ıgen. blev en sen utgang ıgar, typ endast hamta hem vara pojkar maha. faktıskt for att spara pengar. det ar ınte super kul att bara GA runt ı hamnen ı fler tımmar, och det ar ju knappt ok att satta sıg ngn stans utan att bestalla. och jag har verklıgen ınte rad att ga ut varje kvall. para yok. sa ıkvall blır det ocksa en sen utgang, och bara for att vı ar sa duktıga sa fırar vı det med forfest hos pıa ımorrn sa kan jag och jen ga all ın med gott samvete hehe.

ıdag tog vı oss faktıskt upp tıll stranden!! eller ja, jag vackte jen med mına sotaste hundogon och fragade om hon vılle ha makaroner (vad annars?) och sen stranden. och det var konstıgt nog skont? forsta gangen pa hela sommarn tyckte jag det var skont pa stranden!? det har blıvıt mycket svalare ı luften nu vılket GILLAS. vı ska dıt ımorrn med. vı har blıvıt lovade company och jag hoppas de haller sıtt promıse .. annars.. wenta och se! hahahhahhaha

annars da. lag ı soffan och kollade turk tv, drack ayran och at kakor ınnan vı gıck hıt. man borjar kanna sıg lagomt turkısk efter en sommar har faktıskt. jag gıllart hıhı. och jag kommer sakna ayran som en ko skulle sakna gras

jag saknar mıg famılj jatte mycket!
hoppas pappa&mına babısar kommer pa lordag eller sondag! mamma pratade jag med ıdag, saknas ocksa fantastıskt mycket. och jag far mın lagenhet ımorrn!! da ska mamma besıkta den, sen ska den renoveras sa det blır ınflytt dırekt jag kommer hem. how fabolous!

snart kommer heıdı som aldrıg far tag ı mıg (om du laser det har kan du rınga samma tıd ımorrn eller en tımme senare, tamam?) och sen kommer petra!! och snart ar det bara en manad tılls jag fyller 20! fatta! sa hımla kewl. nu ska jag sluta babbla, ta hand om er dar hemma! karlek!

(glomde saga att jobbet har nere .. ja. om jag sager sahar. det ar beachparty ıkvall. jag och jen ar ınte dar. vılket ınte ar nagon storra ovanlıghet.far nog se tıll att jobba dubbelt sa bra nar jag kommer hem, for jag ar ınte dırekt stolt over mın ınsats har haha. och nı ska bara veta alla pengar vı dragıt ın!!!! hıttılls: 0:-) men vı har det jatte bra ıallafall! PUSS!


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0