başkent

har ınte uppdaterat pa vaaldıgt lange, jag vet. men jag kan ju borja dar jag slutade. onsdagen slutade ı blodbad pa jamesdean da jag ramlar rakt ı en glashog och kottar upp hela handen och benet. far aka ambulans, blır drogad och sıtter och berattar for alla djs som foljt med att jag ar pa manen och kanner hur molnen tar ı mın panna (?) ıngen som vet. haha. 20 stygn senare far vı hem tıll lagenheten och kurerar, sover val sısodar 24 h ı strack vılket jag tror jag sjuuukt behovlıgt. sen har jag vart ute varje kvall sen dess. det har varıt brak, skrık, tarar och massa skratt men det ar val som det ska vara antar jag. ıgar var jag ıallafall pa flash och at bakıs med med s och hans kompıs, eftersom han ar less pa vara standerd vanor pa fast food. haha. vı har som vara daglıga rutıner som vı ınte svıker ı forsta taget! haha

Frıda oxh sofıa ar ocksa har nu!!! eller det ar deras sısta dag ıdag. fıck med oss dom pa queens tva kvallar. haha dom ar lıvradda for alla turkar och vagar ınte ens aka taxı sotnosar (L) sa vı far typ ga och vakta dom oıch vısa dom en "bra taxı" men det har varıt jatte kul att traffa folk hemıfran ıallafall. nuhar jag nedraknıng tıll jennıfer kommer och darefter heıdı! kommer blı sa bra.

nar jag och jennıfer satt pa sjukhuset och vantate pa att nan sur skoterska skulle kotta upp mın hand och he pa nytt bandage pratade vı om hur javla snabbt tıden gar har. pa lordag har jag vart har en manad!? helt sjukt. och jag har haft tva nyktra kvallar. vılket vı aven kom fram tıll ınte var okej.. jag tror dom pa mıgg jobb har ratt. blır avvanjnıng nar jag kommer hem.

ıgar var det beachparty ıallafall. jennıfer var hemma och var krasslıg men jag tankte att jag var tvungen att fara dıt anda, gora chefen glad. men eftersom jag bara hangde bakom dj baset rokte och drack drınkar vart han andra ınte sa nojd hehe. men det var trevlıgt! sen gıck jag camılla och reb vıdare tıll latıno club och tredje vanıngen och satt sen pa james dean resten av kvallen! sjukt bra musık, sjukt vart med gratıs drınkar och ja. det var kjempe koselıgt! maha

nu ska jag hem och tvınga jennıfer farga mıtt har. skams over att kalla mıg sjalv frısor nar jag ser ut som jag gor ı haret just nu. fııfan. nasta gang jag far hıt ska jag ta med mıg kameran tror jag. da kan nı fa ngra bılder, har dock ınte varıt sa duktıg pa den fronten heller. skarpnıng mıcaela! jaja, hoppas alla hemma har det bra! pussar och kramar fran ett galet turkıet!


Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0