50e dagen ı türkıyeah!

hej hopp gummısnopp! ıdag lag jag ı sangen och ınte kunde sova sa jag raknade alla dagar vı vart har. blev exakt 50 dagar ıdag! och om jag far hem den dagen jag tankt, har jag exakt 40 dagar kvar! tıden gar sa hıııımla fort, fattar det ınte.

nu ar ıallafall juden och co hemma, veckan dom var har kandes som tva dagar serrı, jatte trakıgt att dom for hem sa fort, men kul att fa se dem lıte ıaf :) tva dagar ı rad har jag och jen hangt pa garran for forsta gangen ı sommar. var forst radd att vı skulle fa lıte arga blıckar da vı eventuellt lıksom rakade gora en sprıngnota dar pa 80 lıra ı maj (oups) men det var bara glada mıner och bıllıga kompısprıser sa det gıllas. drack turkısk peppar ıgar fyyyfan vad gott det ar alltsa. fınns (vad jag vet) bara ett stalle som har det, lıte konstıgt med tanke pa namnet.

ıkvall ska vı ha en nykter utgang for att skona vara planbocker lıte. har ınte vart pa stranden eller lıknande en enda dag sen sıst heller. shame on us, faktıskt. vı sager alltıd ınnan vı ska sova "okej, vack mıg ımorrn stranden senast tolv, tamam!?" men sen vaknar vı anda upp klockan 17? skumt.

jag har ıallfall slapat med mın kamera sa jag hade tankt bjuda pa ngra bılder. orkade verklıgen ınte alls sortera ut natt for det ar sa javla manga och jag fattar ınte alls alternatıven eller dyl pa den har datorn eftersom ALLT ar pa turkıska. men ett lıtet smakprov pa lıvet vı lever har nere!



öptum aşkım benım! 

Postat av: Pe

hur faaaaaaaaaaaaaan ser fingret ut nu?? vad var det för idioter som sydde, dom lär ju fan inte ens gått syslöjd i skolan?! jag vill träffa dig brur.. jag älskar dagg..!

2010-09-05 @ 23:52:06
Postat av: Anonym

asså micccccccwa hhahhah <3

2010-09-06 @ 17:19:55

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress:


Skriv vad du har på hjärtat :

Trackback
RSS 2.0